تور ارزان نوروز 1400


تور ارزان به توری گفته می شود که از لحاظ هزینه پایین باشد و از لحاظ کیفیت بالا .

بعضی اوقات مسافرین درخواست تور های ارزان قیمت دارند که از لحاظ تاریخ گرفتن تورارزان قیمت  مقدور نمی باشد.

تمامی کشورها تاریخی را برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها دارند که در این تاریخها به دلیل افزایش تعداد مسافرت ها ، هتل ها قیمتهای خود را افزایش داده و به اصطلاح آژانسها sucharge دریافت می کنند .  مانند هتل ها در ایران در تاریخ ها ی عید و تابستان .

اگر شما بخواهید تورارزان قیمت داشته باشید بایستی تاریخ تعطیلات و تاریخ نمایشگاه های موجود در کشور مقصد را بدانید . به عنوان مثال در بالی ماه های جولای تا آگوست تمامی هتل ها Sucharge دریافت می کنند و یا در ماه مارچ هر سال در لنکاوی به دلیل وجود مسابقات رالی همه هتل ها قیمتها را افزایش می دهند . در شهر های گوانجو و شانگهای چین هر ساله نمایشگاه های متعددی دایر می شود که در این تاریخها با افزایش نرخ در هتل ها مواجه می شویم . در دبی نمایشگاه پزشکی (عرب هلث) ، غذا و دارو ، جواهرات ، لوازم الکتریکی ، پوشاک و … دایر می شود و قائدتاً در تاریخ نمایشگاه تور دبی افزایش نرخ دارد . در استانبول ترکیه نمایشگاه پارچه ، پوشاک ، نورپردازی و … وجود دارد . امیرساعی پرواز

مجری مستقیم تور

کارگزار اصلی ویزای

تور های ارزان قابل ارائه :

تورارزان بالی

مالزی

ارزان جاکارتا

تور ارزانقیمت سنگاپور

تور کوالالامپور ارزان

 پنانگ

 لنکاوی

 صباح

بانکوک

پاتایا

بانکوک

ارزان پوکت

ارزانیمت ساموئی

تور آفری و ارزان تایلند

ارزان اندونزی تور

کامبوج

سیشل

ویتنام

هوشیمینه

تور هانوی

هند

قیمت تور دبی

امارات

ترکیه

تور ارزان استانبول

داخلی

تورارزان خارجی

آنتالیا

تور آلانیا

مارماریس

ازمیر

بدروم

ارزانترین تور قبرس شمالی

گیرنه

ارجان

تور ارزانقیمت ایروان

تورارمنستان

چین

ارزانیمت پکن

گوانجو

شنزن

تور هانگزو

شانگهای

مالدیو

ماله

قشم

کیش

مشهد

توری ارزان است که با کمترین قیمت بهترین خدمات و امکانات را داشته باشد . بعضی از کارگزارها برای کاهش قیمت ، خدمات را کم می کنند . به عنوان مثال از گشت های موجود در پکیج کاسته و یا ترانسفر هتل ( گروهی ) حذف می نمایند و یا … که در این صورت تور از گران هم گرانتر می شود . در زمان عقد قرار داد بایستی به این نکات توجه داشته باشید که متضرر نشوید .

در بعضی از فصول سال هتل ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مسافر و برای کسب درآمد برای تامین هزینه ها ، اقدام به واگذاری هتل با قیمت پایین تر از بورد هتل به آژانسهای مسافرتی می نمایند . تاریخ ها جهت استفاده محدود می باشد . به عنوان مثال در ماه مبارک رمضان هتل های دبی با قیمت پائین تری قابل رزرو می باشند و یا در ماه اکتبر در بالی به دلیل وجود بارش فراوان باران هتل ها آفر دارند . اگر به دنبال تور ارزان هستید با ما در تماس باشید .

نوروز 1400

عید 1400