تور نوروز 1402 بالی


bakung beach resort

هتل باکونگ بیچ ریزورت بالی هتلی 3 ستاره در منطقه کوتا می باشد . تهویه مطبوع ، تمام اتاقها مبله ، کمد لباس و اتاقهای با دید باغ و استخر می باشد .

amaris legian

هتل آماریس لژیان بالی هتل 3 ستاره در منطقه کوتا می باشد . این هتل فقط 5 دقیقه فاصله پیاده تا ساحل دارد . هتلی مقرون به صرفه و اقتصادی است .

bedrock

هتل بدروک بالی هتل 4 ستاره در منطقه کوتا می باشد . این هتل فاصله 200 متری تا مرکز خرید lipoo دارد . ساحل های jerman beach و tuban beach با فاصله 500 متری از این قرار دارند .

eden

هتل ادن بالی هتلی 4 ستاره در منطقه کوتا می باشد . دارای استخر رو باز و استخر مخصوص کودکان است . تا مرکز خرید لیپو 300 متر ، تا مرکز خرید دیسکاوری 500 متر و 700 متری مرکز کوتا واقع شده است .

grand ixora

هتل گرند اکسورا کوتا ریزورت هتل 4 ستاره در منطقه کوتا می باشد . فاصله 15 دقیقه ایی تا ساحل کوتا و مرکز خرید دیسکاری دارد . این هتل هم 200 متر تا مرکز خرید لیپو بالی فاصله دارد .

white rose

هتل وایت رز هتل 4 ستاره در منطقه کوتا می باشد . این هتل 650 متر تا مرکز خرید های ساحلی beachwalk shopping center فاصله دارد . دارای استخر رو باز و سالن بدنسازی می باشد .

تور نوروز 1402 بالی

vasanti

هتل وسنتی بالی هتل 4 ستاره در منطقه کوتا است . ساحل های نزدیک به این هتل عبارتند از tuban beach و jerman beach . مرکز خرید دیسکاوری 1 کیلومتر از این هتل فاصله دارد .

bali rani

هتل بالی رانی هم هتل 4 ستاره در منطقه کوتا می باشد . این هتل در نزدیکی whaterbom park می باشد . 200 متر تا مرکز خرید دیسکاوری فاصله دارد . در 300 متری مرکز شهر می باشد .

تور بالی نوروز 1402 با ما باشید .